In deze algemene voorwaarden staan geen moeilijke woorden. Wij streven naar een ding; een tevreden bezoeker! Omdat je bestelling uiteindelijk op een andere website wordt geplaatst voorzien we je daarom ook van advies onder elk kopje van deze voorwaarden.
Wij zijn Deal.nl. Je vindt onze contactgegevens op de contactpagina. Voor de volledigheid hebben we ze hier ook nog even voor je neergezet. Heb je een vraag hebt over een geplaatste bestelling of een product dat ergens te koop is? Neem dan altijd eerst even contact op met de winkel die het product verkoopt of waar je de bestelling hebt geplaatst. Dat scheelt jouw natuurlijk weer wat tijd. Uiteraard vinden we het leuk als je contact opneemt en helpen we je altijd verder.
Mail ons: [email protected]
Bel ons: 020 - 21 01 544 (maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00)
Schrijf ons: Spoetnik 40, 3824MG, Amersfoort
Bezoek ons op:
Instagram - @deal_nl
Tiktok - @deal.nl
Facebook
Handige nummers
KvK-nummer: 87175851
BTW-nummer: NL864226007B01
Maak je een vergelijking op Deal.nl, dan kan je zelf doorklikken naar de gewenste winkel. Koop je iets bij deze winkel? Dan gelden de algemene voorwaarden van de winkel waar je jouw bestelling hebt geplaatst.
Heel soms is Deal.nl de verkoper van een bepaald product. Bijvoorbeeld een gave Dopper of Pet van Deal.nl, dan gelden deze algemene voorwaarden.
We vertellen je altijd eerlijk wat je waar kunt kopen. Vaak vermelden we ook de verzendkosten, de levertijd en wellicht nog wat extra's over de winkel waar je het gewenst product kunt bestellen. De basis sortering van alle producten op Deal.nl vindt daarom altijd plaats op basis van de prijs en niet op basis van eventuele verdiensten van Deal.nl. Zie je een foutje op de productpagina? Dan horen we dat graag, zo worden we elke keer een stukje beter!
Als consument heb je een bedenktijd van minimaal 14 dagen. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat jij je pakketje hebt ontvangen. Je kan de aankoop zonder opgave van een reden ontbinden. Veel bedrijven zijn coulanter en hebben een ruimere termijn. Dit is dus verstandig om dit altijd even te controleren.
Daarnaast is het goed om even te controleren of jouw aankoop kunt retourneren. Zo zijn softwarepakketten waarvan de zegel is verbroken, geopend is of die al geïnstalleerd zijn niet te retourneren. Dit geldt ook ingewisselde tegoedbonnen of diensten die goed door een winkel zijn uitgevoerd zoals het inbouwen van een product zijn niet te retourneren. Er zijn natuurlijk meer producten waarvoor dit geldt, controleer het dus altijd even goed.
Wanneer je jouw pakje hebt ontvangen dan kijk je natuurlijk of het is wat jij ervan verwacht. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt. Doe dus wel voorzichtig met je aankopen.
Wanneer jij binnen 14 dagen hebt aangegeven dat je een bestelling wilt terugsturen dan is dit mogelijk. Wellicht heeft de winkel waar jij hebt besteld een ruimere termijn. Het kan zijn dat je het terugsturen van jouw pakketje zelf moet betalen. Daarom is het ook raadzaam om dit voor het plaatsen van een bestelling even te controleren. Kies je er voor om iets terug te sturen dan doe je dit natuurlijk even in de originele verpakking.
De prijs die wordt vermeld op Deal.nl is een indicatie van de actuele verkoopprijs van een winkel. Wij doen er natuurlijk alles aan om ervoor te zorgen dat jij de juiste prijs te zien krijgt tijdens het maken van een vergelijking. Dit gaat natuurlijk bijna altijd goed maar het kan zo zijn dat een prijs inmiddels alweer is aangepast. Het is aan jou om altijd de prijs bij een winkel altijd te controleren voordat je een bestelling plaatst.
Het kan zo zijn dat er een probleem is met een product dat jij ergens hebt besteld. Dat is natuurlijk balen. Zoek direct even contact met de winkel waar jij je bestelling hebt geplaatst, die lossen dit ongetwijfeld voor je op. Je mag ons altijd even een berichtje sturen wanneer je een advies wilt over jouw situatie.
Een winkel wilt jouw bestelling natuurlijk zo snel mogelijk te leveren. Vaak geeft een winkel een indicatie van de bezorgtijden op de website. Die willen soms natuurlijk nog wel iets verschillen want een winkel is ook afhankelijk van het vervoersbedrijf. Informatie over deze tijden staan altijd vermeld op de website van de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst.
Heb je een product van Deal.nl gekocht zoals een Deal.nl dopper of een Deal.nl pet? Dan ontvang je dit product uiterlijk de volgende dag. Is jouw bestelling beschadigd of wordt deze kwijtgeraakt? Dan gaan wij zorgen dat je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar ontvangt.
Veel winkels gebruiken dezelfde betaalmethoden. Bankoverschrijving, Ideal, Creditcard, Paypal of een product als Klarna of Afterpay waarmee je achteraf kunt betalen. Controleer altijd welke methode wordt aangeboden en gebruik de methode waar jij je het prettigst bij voelt.
Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend.
Is er een geschil ontstaan waar we écht niet uitkomen? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Webshop via https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/webshop/.