Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

1. Definities

Vraag uitklappen

In deze algemene voorwaarden staan geen moeilijke woorden. Wij streven naar een ding; een tevreden bezoeker! Omdat je bestelling uiteindelijk op een andere website wordt geplaatst voorzien we je daarom ook van advies onder elk kopje van deze voorwaarden.

2. Wie zijn wij en hoe je ons kunt bereiken

Vraag uitklappen

Wij zijn Deal.nl. Je vindt onze contactgegevens op de contactpagina. Voor de volledigheid hebben we ze hier ook nog even voor je neergezet. Heb je een vraag hebt over een geplaatste bestelling of een product dat ergens te koop is? Neem dan altijd eerst even contact op met de winkel die het product verkoopt of waar je de bestelling hebt geplaatst. Dat scheelt jouw natuurlijk weer wat tijd. Uiteraard vinden we het leuk als je contact opneemt en helpen we je altijd verder.

Mail ons: [email protected]
Bel ons: 020 - 21 01 544 (maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00)
Schrijf ons: Spoetnik 40, 3824MG, Amersfoort

Bezoek ons op:
Instagram - @deal_nl
Tiktok - @deal.nl
Facebook

Handige nummers

KvK-nummer: 87175851
BTW-nummer: NL864226007B01

3. Toepasselijkheid

Vraag uitklappen

Maak je een vergelijking op Deal.nl, dan kan je zelf doorklikken naar de gewenste winkel. Koop je iets bij deze winkel? Dan gelden de algemene voorwaarden van de winkel waar je jouw bestelling hebt geplaatst.

Heel soms is Deal.nl de verkoper van een bepaald product. Bijvoorbeeld een gave Dopper of Pet van Deal.nl, dan gelden deze algemene voorwaarden.

4. Het aanbod

Vraag uitklappen

We vertellen je altijd eerlijk wat je waar kunt kopen. Vaak vermelden we ook de verzendkosten, de levertijd en wellicht nog wat extra's over de winkel waar je het gewenst product kunt bestellen. De basis sortering van alle producten op Deal.nl vindt daarom altijd plaats op basis van de prijs en niet op basis van eventuele verdiensten van Deal.nl. Zie je een foutje op de productpagina? Dan horen we dat graag, zo worden we elke keer een stukje beter!

5. De overeenkomst

Vraag uitklappen
  1. Heb je een product van Deal.nl gekocht zoals een Deal.nl dopper of een Deal.nl pet? Dan geldt deze overeenkomst. Dan mailen we je een bevestiging van de aankoop. Uiteraard houden je op de hoogte van je bestelling tot het moment waarop jij je bestelling ontvangen hebt.!
  2. Heb je niet één van deze producten besteld? Dan heb je jouw bestelling op een andere website geplaatst. de algemene voorwaarden van die specifieke winkel zijn dan van toepassing.

6. Herroepingsrecht

Vraag uitklappen

Als consument heb je een bedenktijd van minimaal 14 dagen. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat jij je pakketje hebt ontvangen. Je kan de aankoop zonder opgave van een reden ontbinden. Veel bedrijven zijn coulanter en hebben een ruimere termijn. Dit is dus verstandig om dit altijd even te controleren.

Daarnaast is het goed om even te controleren of jouw aankoop kunt retourneren. Zo zijn softwarepakketten waarvan de zegel is verbroken, geopend is of die al ge√Įnstalleerd zijn niet te retourneren. Dit geldt ook ingewisselde tegoedbonnen of diensten die goed door een winkel zijn uitgevoerd zoals het inbouwen van een product zijn niet te retourneren. Er zijn natuurlijk meer producten waarvoor dit geldt, controleer het dus altijd even goed.

7. Denk hier even aan tijdens de bedenktijd

Vraag uitklappen

Wanneer je jouw pakje hebt ontvangen dan kijk je natuurlijk of het is wat jij ervan verwacht. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt. Doe dus wel voorzichtig met je aankopen.

8. Retourneren van je product

Vraag uitklappen

Wanneer jij binnen 14 dagen hebt aangegeven dat je een bestelling wilt terugsturen dan is dit mogelijk. Wellicht heeft de winkel waar jij hebt besteld een ruimere termijn. Het kan zijn dat je het terugsturen van jouw pakketje zelf moet betalen. Daarom is het ook raadzaam om dit voor het plaatsen van een bestelling even te controleren. Kies je er voor om iets terug te sturen dan doe je dit natuurlijk even in de originele verpakking.

9. De prijs

Vraag uitklappen

De prijs die wordt vermeld op Deal.nl is een indicatie van de actuele verkoopprijs van een winkel. Wij doen er natuurlijk alles aan om ervoor te zorgen dat jij de juiste prijs te zien krijgt tijdens het maken van een vergelijking. Dit gaat natuurlijk bijna altijd goed maar het kan zo zijn dat een prijs inmiddels alweer is aangepast. Het is aan jou om altijd de prijs bij een winkel altijd te controleren voordat je een bestelling plaatst.

10. Nakoming en garantie

Vraag uitklappen

Het kan zo zijn dat er een probleem is met een product dat jij ergens hebt besteld. Dat is natuurlijk balen. Zoek direct even contact met de winkel waar jij je bestelling hebt geplaatst, die lossen dit ongetwijfeld voor je op. Je mag ons altijd even een berichtje sturen wanneer je een advies wilt over jouw situatie.

11. Bezorging en uitvoering

Vraag uitklappen

Een winkel wilt jouw bestelling natuurlijk zo snel mogelijk te leveren. Vaak geeft een winkel een indicatie van de bezorgtijden op de website. Die willen soms natuurlijk nog wel iets verschillen want een winkel is ook afhankelijk van het vervoersbedrijf. Informatie over deze tijden staan altijd vermeld op de website van de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst.

Heb je een product van Deal.nl gekocht zoals een Deal.nl dopper of een Deal.nl pet? Dan ontvang je dit product uiterlijk de volgende dag. Is jouw bestelling beschadigd of wordt deze kwijtgeraakt? Dan gaan wij zorgen dat je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar ontvangt.

12. Betaling

Vraag uitklappen

Veel winkels gebruiken dezelfde betaalmethoden. Bankoverschrijving, Ideal, Creditcard, Paypal of een product als Klarna of Afterpay waarmee je achteraf kunt betalen. Controleer altijd welke methode wordt aangeboden en gebruik de methode waar jij je het prettigst bij voelt.

13. Klachten

Vraag uitklappen

Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend.

  1. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
  2. Je krijgt uiterlijk binnen 3 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
  3. Je kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij Stichting Webshop Keurmerk via Keurmerk.info. Maar we helpen je liever zelf. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.

14. Geschillen

Vraag uitklappen

Is er een geschil ontstaan waar we écht niet uitkomen? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Webshop via https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/webshop/.

15. Branchegarantie

Vraag uitklappen
  1. We zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Heb jij volgens de geschillencommissie een betaling tegoed? Dan zorgt deze organisatie dat je die betaling zeker weten krijgt, in ieder geval tot ‚ā¨10.000,-.
  2. Wil je gebruik maken van deze branchegarantie? Dan moet je dit schriftelijk aan Stichting Webshop Keurmerk laten weten. De actuele contactgegevens van deze stichting vind je op https://www.keurmerk.info/nl/contact/.

Perfect conditions..

Algemene voorwaarden